Chocolade arrangement.

chocolade arrangement

De procedure van een chocoladepakking bestaat uit verschillende fasen. Ze zijn allemaal nodig voor een goed effect, allemaal buitengewoon aangenaam. En elke fase is belangrijk op zijn eigen manier:

• De procedure begint met een scrub voor het hele lichaam. Een scrub is de voorbereidende fase. De scrub wordt aangebracht met zachte massagebewegingen.

Een scrub is noodzakelijk om de textuur van de huid te egaliseren, de doorbloeding en metabolische processen in de huid te verbeteren en deze vrij te maken van de dode cellen van de opperhuid.

De procedure duurt ongeveer 20 - 25 minuten en wordt gecombineerd met een lichte massage. Daarna wordt de scrub weggewassen.

• Nu begint het meest aangename deel, namelijk de werkelijke chocola. Licht opgewarmde chocolade wordt vrij dik op het hele lichaam aangebracht.

• Het lichaam wordt vervolgens in een folie en deken gewikkeld. Het inwerken duurt ongeveer 30 minuten.

• Was hierna het mengsel onder een douche van u af. Gevolgd door een lichte massage om de huid te verzorgen (20-30 minuten).

De complete procedure duurt ongeveer 90 minuten.

Ter informatie!

Het gebruik van cacao geeft een antioxiderend effect, door de procedure wordt de huid gladgestreken en verwerft het elasticiteit. Verbetert de doorbloeding, versnelt het proces van het splitsen van vetten en het verwijderen van gifstoffen uit het lichaam. De samenstelling van cacaoproducten omvat een groot aantal stoffen die de synthese van endorfine stimuleren - een stof die verantwoordelijk is voor ons goede humeur, en serotonine, die de vitaliteit verhoogt. Wees ervan bewust! Daarom is een dergelijke procedure ook aanbevolen voor mensen met ernstige stress, depressie en depressieve toestand. Ze verminderd prikkelbaarheid en helpt het emotionele evenwicht te herstellen.

Contra

Maar vergeet niet dat deze procedure ook pijn kan doen. Er zijn contra-indicaties voor een chocoladepakking.

Voordat u naar de massagepraktijk gaat, moet u er daarom voor zorgen dat het bezoek u alleen maar ten goede komt. En dit is mogelijk als:

• u hartziekte heeft;

• u ernstige vaatziekte heeft;

• u lijdt aan oncologische en gynaecologische aandoeningen;

• u spataderen op uw benen heeft;

• u hoge bloeddruk heeft;

•U een cacaoproducten allergie heeft;

•U een wondje heeft;

•Het is ongewenst tijdens de zwangerschap, maar ook tijdens de menstruatie.

•U een ontsteking heeft.

Chocolade arrangement